shopping tur!

Heihei! 🙂

Beklager for at jeg ikke blogget igår, jeg hadde faktisk ikke tid til det! Når jeg kom hjem så skulle jeg se one tree hill, så skulle jeg pakke og gjøre andre ting før jeg reiste 🙂 Så sorry for det haha. Uansett, idag så våknet jeg klokken 10.00, så det var deilig og våkne litt tidlig! Nå snart så skal jeg og familien på shopping, har ett gavekort så jeg må få brukt nå som jeg er her, er jeg heldig så er det vel kanskje salg også? Finner jeg noe så kommer jeg med ett innkjøps innlegg, så følg med! 😀

Dere får ha en fin lørdag så blogges vi senere!

Hva skal dere idag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg