aldri gjør noe du ikke kan

God morgen!♥ som overskriften forteller så var jeg altså og sto på skøyter i går kveld sammen med noen venner, og det gikk jo utrolig bra til å ikke stått på skøyter på leeenge.. men så skulle jeg selfølgelig vise sara noe som jeg trodde jeg var skikkelig god på, men endte det bra?! hahahah.. nei, det gjorde det altså ikke, jeg klarte og lande på venstre hand flate slik at jeg slo den skikkelig, det var utrolig vondt.. tror ikke jeg har opplevd noe verre? oog jeg blir jo alltid så redd. Så da gikk jeg og sara på bunnpris for og vente på noen som skulle hente oss, og da var sara så snill at hun ble med meg hjem og på legevakten♥ Jeg var helt sikker på at jeg hadde brukke armen, men det hadde jeg heldigvis ikke!

Er såå typisk meg og gjøre noe jeg ikke kan,så burde nok vere litt mer forsiktig neste gang haha 🙂 Uansett, jeg har heller ikke sove inatt.. vert våken siden klokken var 02.53 eller noe? ( kliiikker) og grunnen til det er fordi armen min verkte noe helt sykt, så viste jeg ikke hvor jeg skulle legge den for at det skulle gjøre mindre vondt. Så da sto jeg opp klokken 05.30 og la meg rett i sofaen haha, det kommer nok til og verke i noen dager til, men så lenge jeg får sove så er jeg glaad. Jeg måtte faktisk holde meg hjemme fra skolen idag pga armen! menmen. Dere får ha en fin fredag så blogges vi senere♥

slik såg handa ut etter at jeg hadde vert hos legen! ( er ikke en kul som stikker uuut, bare bomull haha )

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg