videoen kommer imorgen!

Heisann! iforrige innlegg så sa jeg at jeg holdt på og lage en video til dere, og det gjør jeg. Men jeg får desverre ikke postet den før imorgen, jeg er nemlig ikke helt ferdig med videoen enda, så da får jeg heller legge den ut imorgen 🙂 Håper det går fint?

Uansett, idag så har jeg bare vert hjemme, noe som alltid er koselig! Er vel egentlig ingen hjemme nå, så da tenkte jeg bare og vere inne og se på norske talenter, finne frem snacksen, og teppet haha. Ellers så skal vel jeg og charlotte bare se på noen filmer til vi slukner, hehee 🙂 dere får ha en fin kveld, så blogges vi!

Hva har dere gjort idag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg