finally

Heeii! jeg er såå glad for at denne tirsdagen er over, liker tirsdager godt, men ikke denne gangen! og det er fordi vi hadde too prøver idag ( på en måte) haha, i første timen så hadde vi matte prøve.. og den gikk vel egentlig ikke så bra! og di tre siste timene så hadde vi praksis prøve i mat&helse, og jeg kom heldigvis opp i og lage skoleboller, og da ble jeg glad siden det var det jeg hadde mest peiling på, pluss at det var det jeg hadde øvd mest på, så heldig der jaa 🙂 Så var jeg jo veldig nervøs også, som gjorde at jeg ble veldig usikker, haha! men jeg greide det fiint, synest jeg da.. og gode ble dem også, så jeg ble fornøyd! Resten av uken blir vel egentlig bare chill, heldigvis ikke noe mer prøver tror jeg?? har egentlig så mye nå, så jeg er litt usikker på hva og når vi har ting.

Ha en fin dag dere! 🙂

Noen andre som har hatt praksis prøve?

9 kommentarer

Siste innlegg