endelig hjemme!

Heeii!♥ idag ble jeg tidelig ferdig, vi hadde norsk heildags, som faktisk ble bedre enn jeg forventet! jeg haater virkelig og skrive lange historier, for det første så gir ikke historiene jeg lager en mening, jeg får helt hjerneteppe.. klarer virkelig ikke å tenke haha. Men håper det blir bra da! det eneste jeg er spent på er karakterene, hihi♥ jeg ble ferdig ca klokken 12, så skulle jeg rekke bussen, men neida, tror ikke jeg hadde rukket den, så da satt jeg på med naboen opp igjen 🙂 så da reddet det dagen min! haha. Men nå skal jeg soovee, så vi blogges senere! 🙂

gammelt bilde!

Noen andre som har hatt heildags idag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg