Hvordan fant du bloggen min?

Heisann! 🙂 endelig er mandag skoledagen over, hater og våkne på mandager og tenke på at du har så mye du skal gjøre denne uken osv.. slik er det hvertfall med meg. Men denne uken kommer nok til og gå fort også, håper jeg! merker jeg er sykt trøtt idag.. men slik er vel jeg på alle mandager haha. Uansett, tilbake til overskriften.. Jeg lurer på hvordan akkuratt DU fant bloggen min, jeg vet at noen jeg kjenner leser den, som er kjempe koselig! 🙂  Jeg lurer vel egentlig på mye når det gjelder bloggen min, blandt annet hvem dere lesere er osv.. men dette spørsmålet er det jeg mest lurer på! Jeg har tenkt på og poste dette innlegget lenge, men det ble ikke noe av.. som jeg synst er kjiipt.. menmen! Så da lurer jeg på hvordan DU fant min blogg?

Hvordan fant du min blogg?

 

12 kommentarer

Siste innlegg