10 ting jeg hater/ikke liker

Hei dere! nå tenkte jeg og ha 10 ting jeg ikke liker innlegg. Tar det desverre ikke på video denne gang!

  • Når noen baksnakker folk for noe di ikke har gjort, eller lignende! synst det er unødvendig.
  • Når folk ringer meg flere ganger på skype når jeg har trykt avvis.
  • Når folk tror di er kule!
  • Når jeg sminker meg, også skjer det en feil og må begynne helt på nytt, hater det! haha.
  • Hater når lærere gir oss så utrolig mye lekser og innleveringer når vi har nok av skoleting og gjøre, serriøst det verste jeg vet.
  • Folk som plager andre, og absolutt ikke klarer og la vere, det ødelegger veldig mye!
  • Hater å våkne opp til drittvær på en skoledag! frister ikke å gå opp av sengen.
  • Noen som sier ting, uten og tenke over hva di sier.
  • Hater filmer med sykt dårlig slutt! haha.
  • Å våkne tidlig for og dra på skolen, liker det virkelig ikke.

Dette var 10 ting! er sikkert mye mer, men orker ikke å skrive alt! 🙂 er dere enige i noe??

Er dere enige i noe?

 

 

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg