savn!

SOMMEREN 2012! ♥♥

her så sto vi og ventet på flyplassen!

Såå når vi kom frem så fikk jo vi DET FINE ROMMET! ♥

soverommet til meg og charlotte! ( søster)

Så fikk vi også to kjempefine balkonger som var utrolig deilig! her var utsikten til stranda..

også dette søte barnebassenget!

også desse var utrolig deilige og ligge under når det ble for varmt, og ikke minst når jeg ble utrolig solbrent og ikke kunne vere i solen!

me and mommyyy♥

kveldene på stranda var helt utrolig!

dette var da vi var på bulgarsk aften! kjempekoselig..!

og denne slushen er vel den beste jeg har smakt! jeg drakk minst 6 sånne på en dag??

Dette var da vi skulle hjem igjen, jeg husker jeg synst det var utrolig trist og reise hjem igjen til norge, hahha!

fin gutt! ♥

Jaa, dere har nok sett noen av desse bildene før også! dette var nok en ferie jeg aldri kommer til og glemme, noe av det gøyeste jeg har vert med på. Har fått opplevd så utrolig mye på 2 uker også, haha! 🙂

Hva savner dere?

 

8 kommentarer

Siste innlegg