hjemme fra en drittdag

Heii deree! :-)klare for ett lite klage innlegg? haha.. jeg kom forresten hjem for en halvtime ca, og fyy for en dag..eller var vel ikke så gale i di tre første timene da, men di tre siste timene på tirsdager så pleier vi og ha mat & helse.. men idag så skulle vi heller til ett hus som heter kystmuseet,, og da måtte vi gå i pissvær, og da kan dere se for dere meg? jeg HATER virkelig og gå når det regner, dårlige sko, jakke som blir helt klissvåt , flokete hår osvosv..jeg var sååå sur ..Også var jeg redd for at jeg ikke skulle rekke skolebussen på vei hjem igjen siden vi ikke gikk før 13.45, og vi er ferdig klokken 14.15 og da pleier bussene og vere der!! Ogsåå når jeg kom hjem så såg jeg at jeg hadde det STORE gnagesåret bak på foten som var rødt og ikke minst blod,haha æssjj! kjente jo selfølgelig at jeg hadde veldig vondt bak på foten også da.

dette ble nok ett lite klage innlegg, hahaha! menmen, nå skal jeg straks spise middag! Vi blogges senere 🙂

Hvordan har deres dag vert på skolen?

13 kommentarer

Siste innlegg