laang kveld

heiiaaa og god morgen! ♥ det ble en utrolig lang dag i går, først når vi skulle kjøre så måtte vi vente på søsteren min siden hun skulle sitte på til en plass som heter naustdal, så når vi hadde komt inn dit så måtte vi på butikken fordi hun måtte ha noen greier.. så vi kom oss liksom aldri avgårde.. hahhaah, men det er vell alltid sånn når vi skal reise noen plass.. menmen! Så når vi kom til bergen i 10-11 tiden så skulle vi besøke noen venner som vi møtte i Bulgaria, det var kjempekoselig! Sååå dro vi litt før  12 tror jeg, og da måtte vi stå og vente i nesten en halvtime siden det var noe di holdt på med i tunnelen, så vi var ikke hjemme her før i halv 1-1 tiden, og da var jeg så svimmel og trøtt att det ikke går ann.. haha 😀 laang kveld men koselig! uansett, nå skal jeg snart til byn og shoppe pittelitt tror jeg. Vi blogges senere dere søte ♥

Hva skal dere idag?

 

4 kommentarer

Siste innlegg