bergentur!

Heii søte dere! ♥ endelig var det helg igjen, noe som alltid er deilig. Idag så skal jeg til bergen siden tanta mi har bursdag og  for og besøke familie og noen venner, blir sikkert kjempekoselig! 🙂 jeg gleder meg hvertfall, haha! lenge siden jeg har vert der nå. Jeg tar også med meg pcen så det blir nok blogging i helgen også 🙂 jeg satser på at det blir litt shopping også daa.. trenger det! men uansett, nå får jeg pakke videre og laste ned noe musiikk greier på iphonen før jeg drar. Dere får ha en kjempefin helg og fredag, det skal hvertfall jeg..♥ snakkes!

Hva skal dere i dag?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg