ukens spørsmål #2

Heisann dere! 🙂 jeg har fått inn litt flere spørsmål som jeg tenkte jeg kunne svare på nå! Så vist det er noe mer dere lurer på til neste uke så er det bare til og spørre .. men her kommer svarene 🙂

Hvor skal du gå på vidergående?

Jeg har lyst til og gå på vidergående i Bergen,og grunnen til det er fordi di ikke har det jeg vil gå på her i florø som er design. Men jeg tror jeg skal gå førsteåret her i Florø så får jeg heller se hvor jeg går andre året..Jeg har hvertfall lyst til og flytte til USA og begynne der, haha 🙂

Hvor mange har du vert sammen med før?

Jeg har faktisk ikke vert sammen med noen før, tror jeg? 🙂

Hva heter dine beste guttevenner og dine beste jentevenner?

Mine beste guttevenner heter matias, ruben ogja. Og mine beste jentevenner heter Sara, Elise og nathalie!

Bruker du extensions?

Nei, det bruker jeg ikke 🙂

Hvor lenge har du spart til det håret?

Jeg vet faktisk ikke, det vokser vell bare? :p hahahaha.

Hva slags produkter bruker du i håret?

Det er vell stortsett dette produktet jeg bruker! jeg synst den funker kjempebra 🙂 og ikke minst så lukter di helt hærlig.. haha!! 

kommenterer du tilbake på blogger?

Ja, det pleier jeg som oftest og gjøre! 🙂 

Dette var resten av spørsmålene.. vist det er noe mer dere lurer på så er det bare til og spørre! 🙂 

Noe du lurer på til neste uke?

27 kommentarer

Siste innlegg