fin dag!

Heisann søte dere! ♥ dagen idag har gått til og vere sammen med venner, haffen ooog ikke noe lekse faktisk! sykt deeilig. Når jeg kom hjem fra skolen var det godt og bare kunne legge seg ned i sofaen og  slappe av, sov faktisk i neesten 2 timer, haah.. merker jeg sovner hverdag på sofaen nå for tiden, har sikkert noe med at jeg ikke legger meg så tidlig heller! noe som jeg virkelig burde vere flinkere til føler jeg, klarer jo såvidt og stå opp om morningen, skikkelig gale da.. ha-ha! uansett, imorgen så skal vi ha konfirmasjonsførebuing tror jeg det var, og det skal vere hele dagen, HJEELP!! offdaa, jeg får vell hoppe til sengs nå vist jeg skal klare og stå opp i morgen 🙂 men dere får sove søtt så snakkes vi i morgen! gooodnatt.

Hvordan har din dag vert?

10 kommentarer

Siste innlegg