ukens spørsmål #1 ( svarene)

Heisann♥ da kommer svarene på ukens spørsmål, kanskje litt tidlig og svare på dem nå men det gjør vell ingenting? vist det var noe mer dere lurte på så kan jo dere heller skrive det i kommentar feltet til neste gang ! 🙂

Er det sant at du og Ruben er sammen?

Nei, det er ikke sant 🙂

Er det ett serriøst forhold?

haha, nei det er ikke ett serriøst forhold siden det ikke er noe mellom oss!

Er du sjenert ovenfor folk du ikke kjenner?

Ja, det kan jeg vere! er ikke alltid jeg er det, men som oftest ja.

Hvilke blogger leser du?

Jeg kan lage ett innlegg om det senere! 🙂 di fleste jeg leser ligger hvertfall på topplisten, så er det jo noen jeg er innom bortsett fra dem også!

Hvor mange lesere har du daglig?

For og si det sånn, så har jeg ikke sann veeeeldig mange! men jeg har opptil 50-60 det varierer veldig egentlig 🙂 noen ganger har jeg bare 20-30 også. Men jeg er fornøyd så lenge jeg har noen som leser bloggen min hvertfall, haha 🙂

Hvordan trives du i Florø?

Uhm, jeg trives nok! 🙂 men av og til får jeg bare lyst til og flytte til en storby siden jeg blir så fort lei, HAHA! men jeg er glad jeg bor her da, så får jeg heller se hvor jeg havner senere.

Driver du med noe sport?

Jeg driver ikke med noe sport nei, men har sykt lyst til og begynne på fotball eller dans! Jeg gikk på fotball før når jeg var mindre, hehe! Så var det snakk om at jeg ville begynne på kick boxing også, men føler meg så teit når jeg begynner på sånt! venter heller til jeg blir eldre da, haha 😀

Dette var vell alle spørsmålene dere hadde komt med! så som sagt vist det er noe mer spørsmål dere lurer på så er det bare og skrive det på kommentarfeltet så tar jeg di med neste gang! 🙂

Noe du lurer på til neste gang?

8 kommentarer

Siste innlegg