inspirerende frisyrer!

 Jeg synst det er kjempekult med ulike frisyrer, hvertfall fletter! Og krøller i tuppene er sykt fint også, elsker det. Så blir det automatisk finere når du putter noe i håret som kan vere blomster eller noe annet! Det 5 bildet over synst jeg var kjempekult, vanskelig og forstå hvordan noen klarer og lage det, ser liksom så vanskelig ut!ahah.  Jeg har jo også en søster som jobber som frisør og liker og jobbe med frisyrer og slikt! Jeg pleier av og til og sitte modell for hun når hun trenger det også, ogja.. dere kan finne to frisyrer som hun har laget på meg HER !!

Hva synst dere?

Hvilke frisyrer liker du?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg