planer for dagen! (ny uke)

Heisann fininger! 

Idag er det mandag og ny uke! noe som alltid kan vere litt kjekt? hehe, på skolen i dag så skjedde det ikke akkuratt noe spessielt bortsett fra at vi hadde spansk prøve i siste timen idag. Og det gjekk vell fint, første spanskprøven etter ferien, så den var ikke akkuratt så veeldig vanskelig! Er bare spent på karakteren jeg får, som jeg som oftest er med alle prøvene vi har, haha! Idag så fikk vi også igjen samfunnsfag prøvene som vi hadde i forrige uke, og da må jeg bare si at jeg ikke er så veldig fornøyd akkuratt! menmen, legger skylden på at vi nesten nettopp har begynt på skolen igjen, hahaha 😀 uansett, idag går vell planene til og vere sammen med venner, skal på haffen( ungdumshus) en tur med Sara ihvertfall! ellers blir det vell bare å vere inne, siden det er så stygt vær ute som normalt! håper det blir bedre 🙂 men nå må jeg stikke! Dere får ha en kjempefin mandag og uke alle søtee ♥


Hva er dine planer for dagen?

3 kommentarer

Siste innlegg