ganske så chill dag, loveit!

Hei igjen dere søte

dagen idag har vell gått til å bare vere inne og chille som bare er koselig! når jeg kom hjem fra skolen så såg jeg ett program som gjekk på tv, så spiste jeg, så slo jeg på dataen og blogget, haah.. nyttig informasjon, men slik har dagen min vert idag! 🙂 synst det er ganske deilig og bare vere inne og chille når det regner noe helt sykt ute. Og sånn er det meldt videre, menmen! må også øve til samfunnsfag prøve som vi skal ha imorgen, aarh, kjedelig.. men skal nok gjøre mitt beste ja. Kjenner jeg er klar for en finfin helg i morgen, men nåå skal jeg geeke videre på one tree hill menst jeg spiser på noen gooode jordbær med sjokolade saus..

hahahah, dere får ha en kjempefin dag videre, så blogges vi 


Hvordan har din dag vert?

6 kommentarer

Siste innlegg