deksel/lommebok fra betina sin blogg! wii

Heisann søteste lesere!

Tusentakk for alle dere som har laget headere til meg så langt, jeg har sett på alle sammen og dem var kjempefine! Jeg kan selfølgelig bruke alle sammen, men bare ikke på en gang 🙂 Så jeg skal se og finne ut hvilken header jeg skal bruke iløpet av uken, og som sagt den jeg bruker får 5 kommentarer på sin blogg! ( den som lagde headeren) nå har jeg nettopp komt hjem fra haffen, det er en ungdumsplass i byn, elise tvingte meg og skulle absolutt ha meg ned, jaja! smart når man ikke har gjort lekser heller, så da blir jeg vell sittende i hele natt.. menja, over til det overskriften forteller! Nå når jeg kom hjem så såg jeg at jeg hadde fått den deksel/lommebok tingen fra betina sin blogg siden hun hadde en konkurranse tror jeg det var! Såå det var gøyt. Dere skal selfølgelig få se bilder nåå 

Vist dere vil lage en header til meg så finner dere innlegget HER !!

 

Hva synst dere?

 

5 kommentarer

Siste innlegg