Hjemme igjen!

♥ Hei dere! lenge siden jeg har blogget nå,har faktisk ikke blogget på 2 uker elns.. har virkelig savnet det. Men har jeg hatt det helt fantastisk i Bulgaria, vil tilbake! :s men så er det også godt og komme hjem igjen til normal mat og frisk luft. ” Borte bra, men hjemme best ” haha 😀 Ogja, flyturen ned gjekk sånn okei, ble litt redd når vi skulle opp i luften, har jo ikke flydd før så det var ganske rart og ekkelt, men hjem igjen så gjekk det ganske fint! Da visste jeg hvertfall hvordan det er og fly! hehe :p  Bilder og slik kommer helt sikkert i morra eller noe! Skal hente pcen som har vert på verksted, så endelig kan jeg bruke en som er litt bedre enn denne som jeg bruker nå.

♥ Ha fortsatt en fin kveld!

 

 


Hva har du gjort i ferien?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg