2 ukers bloggpause kanskje! ( men ikke slutt og lese bloggen min fordiom, plis! hehe )

Hei dere!

Nå har jeg endelig fått sett gjennom kofferten om det er noe jeg mangler osv.. men tror ikke det skal vere noe jeg har glemt! :p da klikker jeg, haha! Jeg er såå klar for å reise til Bergen  noen dager , så videre til Bulgaria i noen hærlige dager forhåpentligvis. Ogja, jeg kommer nok til og låne mormor sin pc når jeg er i Bergen.. men det er ikke noen bilder innpå den da! Og det er jo selfølgelig gøyere og blogge når en har bilder, ellers er det bare kjedelig! tehhe :p men jeg får se om jeg kanskje kan legge innpå bildene jeg har tatt vist det går, og vist jeg har tatt noen bilder da selfølgelig. Når jeg er i Bulgaria så tar jeg sikkert en liten bloggpause, pga at det sikkert koster penger og bruke internett.. men ikke slutt og lese bloggen min, vær så snill! haha 😀 Jeg skal spørre onkelen min i dag når jeg kommer om det går og bruke internett og om det koster penger, så kommer jeg med ett innlegg enten i kveld, eller imorgen 🙂 men da reiser jeg, vi snakkes! ;*

 

♥ Ha en fin dag videre!

 

Hva skal du i dag?

10 kommentarer

Siste innlegg