mine sommerplaner!

Her kommer ett innlegg om hva jeg skal i sommer, er ikke så mye jeg skal.. men kose meg skal jeg virkelig! 🙂 Det blir en stor tur, og sikkert noen småturer kanskje! Vi pleier alltid og se an hva vi gjør :p men det er vell like greit? Men dette er hvor jeg skal i sommer : ( Og sorry for noen store og noen småe bilder, og uklare! men jeg har kopiert dem fra google)

 

Bergen på mandag som kommer etter helgen og vere der i 3 dager!

 

 

Bulgaria på torsdag, gleder meg noe helt sykt :p

 

 

 

Også bilr det kanskje en eller to dager i sverige, og handle snop osv.. kjempekoselig!

 

 

ellers, så blir det vell bare å vere hjemme og kose seg med venner og slik! 😀 med mindre vi tar noen småturer og besøker familie, haha! men kose meg skal jeg!

 

Hva er dine sommerplaner? 🙂


 


 

 


6 kommentarer

Siste innlegg