Birthday todaaay

Heiia! Nå har jeg nettopp fått i meg en god frokost. Deilig og stå opp og tenke på at du ikke skal på skolen! og kan lage deg en god frokost, noe som jeg ikke pleier og gjøre. Nå venter jeg egentlig bare til klokken skal bli halv to, da skal jeg møte sara på bussen! så blir det ned til hun og stelle oss til en superfin bursdag! Har jo stresset med å få gaven til og bli ferdig, så jeg håper hun blir fornøyd 🙂 ! Og som sagt så kan jeg legge ut bilder av hva jeg lagde en annen dag, eller senere i kveld 🙂 men jeg vet ikke helt om jeg skal ta med meg pcen ned til sara, skal jo sove der nede.. så skal vi på bobiltur i helgen! men jeg har  jo selfølgelig lyst, vist ikke jeg tar den med meg så må jeg vell mobilblogge, og det synst jeg er litt kjedelig :p hehe.. men jeg får se hva jeg gjør! Men kameraet tar jeg selfølgelig med meg, så kan jeg legge ut bilder hvertfall når jeg kommer hjem igjen som er på Søndag. Men nå må jeg stikke og pakke ferdig.. vi blogges senere, i promise! <3

 

såfin..

Og Ja, jeg visste ikke hva jeg skulle kalle overskriften, så det bare ble noe! haha 😀

 

Hva skal du til helgen?

10 kommentarer

Siste innlegg