Ødelagt data! ( klikka)

Heihei! Sorry for ingen blogging i dag.. men det er fordi jeg ikke har hatt noen data og blogge på :s kjipt. Den dataen som jeg alltid har blogget på har klikka mongo, den virker ikke lenger, tror jeg! Jeg prøvde hvertfall og slå den på i dag tidlig, og da virket den litt.. men så slo den seg av, haha.. dårlig til og forklare :pp Så har pappa prøvd og fikset den, men fikk det ikke til.. så da må onkelen min prøve og få fikse den. Men ikke vet jeg når han kommer og skal få gjort det.. fortest mulig håper no jeg! Men nå sitter jeg og blogger på mini skole pcen, dauer! Den virker jo såvidt denne også.. mulig! Jeg klarer meg serriøst ikke uten data, det går ikke! hahah.. Men nå som jeg venter på at den skal bli fikset så må jeg mobilblogge, eller bruke denne drittpcen.. fyfaen. Så har jeg heller ingen bilder på denne dataen, og da er det ikke gøyt og blogge litt engang, man må jo selfølgelig ha bilder? 😛 Menmen, jeg får se hvordan dette går.. håper bare på at dataen skal bli fikset fort som fy!

Men vi blogges senere søtiser! :* (Og det kommer desverre ingen bilder på dette innlegget, sorry!)

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg