TIPS TIL HVA JEG KAN BLOGGE OM? TRENGER SVAR..

Nå sitter jeg her og har lyst og blogge, men vet ikke helt HVA jeg vil blogge om.. så jeg lurer på om det er noen av dere som har noe jeg kan blogge om? eller har lyst at jeg skal blogge om? :p need answers. Jeg pleier som oftest og blogge om outfits, innkjøp osv.. men vil ha noe nytt og blogge om også, vist dere skjønner? haha :p OG noe som jeg ikke er så flink til er og ha videoblogger.. men det skal jeg bli flinkere til! 😉 Men problemet er at dataen som jeg bruker er helt stygg, når jeg skal spille av en video som jeg har på dataen.. så går det helt vilt sakte, og da snakker jeg ikke om bare litt, men VELDIG! Og det er sykt irriterende. AAARRHH.. skulle trodd den var 100 år gammel, heh..! Neste ting på ønskelisten er virkelig en ny data.. fyy! Men ja, plis svar 

 

 

 


 

Vet du hva jeg kan blogge om?

10 kommentarer

Siste innlegg