Brunette VS Blondine

Heisann ♥ liite blogging i dag da, sorryy :ss men her kommer ett innlegg! 

Jeg var innpå en side som heter Taaz, som dere finner HER 🙂 Jeg vet egentlig ikke helt hva det er, men du kan hvertfall redigere når det gjelder sminke og hår osv.. jeg synst det er en litt gøy side! hah.. så her er et bilde av meg med brunt hår sånn som jeg har, og ett bilde av meg med lyst hår. Jeg har hatt lyst hår før, men det ble helt oransjt og stygt! Så jeg vet ikke om jeg skal tørre og farge håret mitt lyst igjen haha, men noen som sier jeg passer med det da ;p Her kommer et bilde!

 

 


Hvilken farge passte jeg best med? 

 

 

 

 

 

 

 

 


4 kommentarer
    1. Blondine er også fint, men synes du passer best som brunette, ja det synest jeg, jeg synes det, ja faktisk, jeg er ikke så ikke så sikker på om du passer med blondt hår i virkeligheten men kanskje du gjør det, farg håret og test det ut! Ja gjør det, jajja, gjør det, gjør det ja, jaa gjør det 🙂
      Ha en fin dag videre, vennen 🙂 mamma er glad i deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg