nicee daay

Helluuu! 

 

I dag så var vi i Bergen by og handlet litt og såg i butikker, på BikBok var det faktisk mye saaaalg. Og det er jo den butikken jeg liker best da, så da ble jeg glad når jeg såg at det var mye salg! Jeg kjøpte bare to ting da, en bukse og en kjole.. og det var jo ikke det jeg egentlig skulle kjøpe, jeg skulle egentlig kjøpe tubetopp ( viss det er sann man skriver det?) hahah, ooog sminkeservietter osv.. menmen, finner man noe man vil ha, som til og med er på salg så må man bare kjøpe det :pp tehhee, innkjøpet kommer senere! Iste så var jeg og Sara ute og tok noen bilder på kaien, og rundt om andre plasser, kooslig! Jeg vet ikke om jeg orker og legge inn bildene, sorry! men det uutrolig mange bilder, og jeg gidder ikke å velge noen av di, mangen og bla igjennom også.. MEN dere kan jo heller gå innpå Sara sin blogg og sjekke, som dere finner her !!   Tror hun skulle legge di ut, ikke alle da.. men sikkert noen 😉 Men jeg stakk og poppa en popcorn, skal se film. Så blir det byn i morgen.. så da blogges vi i morgen alle søte! 

Snakkees 🙂

 

får ikke til og laste opp bilder! så derfor kommer det ikke noen bilder med på dette innlegget heller.. hahaa :ss

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg