Såg gjennom ting som jeg hadde på rommet!

Heisann søtiser!

I dag så såg jeg gjennom alt jeg hadde på rommet mitt, og da fant jeg virkelig mye.. som foreksempel ting som jeg har tegnet når jeg var mindre, maling, og mye mer. Hahha! men jeg vil ikke kaste noe av det, må jo ha litt minner også!   Her er noen bilder; 

 


haha, dette var en bok som jeg tegnet ting i! ( lenge siden jeg laget den) 

 

 

 

 –            

hahahahaha! off, ser dere hvem dette er? Dette var en tegning som jeg tegnet for lenge siden. 

Det skal liksom vere Sophia Bush-som spiller i One Tree Hill! Jeg husker jeg var skikkelig stolt over denne, men når jeg fant den i skuffen på rommet, så tenkte jeg wtf? haha.. 

 

 

 

 

Dette var noe jeg også laget for lenge siden!

 

Maling som jeg fikk til jul.

 

 

 

Jeg fant mye mer som jeg ikke viste at jeg hadde! men jeg fant ut at jeg bare skulle vise dere litt. haha! 

 

– Pleier du også å finne ting som du ikke viste at du hadde? 🙂

 

6 kommentarer

Siste innlegg