HÅRFRISYRER!

Jeg tenkte jeg skulle lage noen frisyrer som jeg kan legge ut på bloggen! så får dere si hva dere synst..  

 

Hårfrisyre nr 1. 

 

Dette er rett og slett bare en enkel frisyre. Jeg går ofte sann, hehe. 

Her trenger du ingenting.

 

Hårfrisyre nr 2.

Først så begynner du å børste gjennom håret ditt, så setter du det opp i en hestehale sann som dette ;

Så tar du en donut i håret, vist du har en! Og fester den utenpå strikket sann som dette :

 

 

 

Så tar du hestehalen og surrer den rundt donuten sånn at ikke ser donuten lengre. Her er et bilde som viser ;

 

Sånn som dette skal det se ut. 

 

Så tar du håret og surrer rundt donuten sånn som dette; også fester du det med ett strikk på!

 

Så har du litt hår som henger ned, og da  tar du og fletter eller bare surrer resten rundt donuten. Det er ganske fint med flette også, men her er et bilde av hvordan mitt ble ;

 

Jeg tok bare å surret resten av håret rundt donuten. ( det såg sikkert ikke så fint ut)

 

 

Så er du egentlig ferdig, men det trenger ikke å se så fint ut heller! Denne frisyren kan du bruke til og lage vist du bare vil ta noe enkelt. ( tar ikke lang tid heller)

 

Men her er et bilde av hvordan resultatet ble:

 

Jeg tok bare en blomst og festet den opp i håret! 

 

 

 

 

Så sånn ble det!

Det du trenger er :

– to strikk.

– noen fliseklemmer.

– en donut. 

og noe til og pynte med vist du vil det.

 

Hårfrisyre nr 3.

Dette er vell egentlig en vanlig hårfrisyre også. Da tar du bare og fletter håret ditt på siden og så tar du bare mer og mer hår, sånn som dette ;

 

 

Så kan du pynte med noe som du vil! 

 

 

Også for og få litt volum i det, så kan du spraye det med en hårspray!

 

Her er bilde av resultatet ;

 

 

 

Det du trenger er ;

-Fliseklemmer.

– Noe du vil pynte med?

– Hårspray.

 

Dette var di hårfrisyrene som jeg ville vise dere! Håper dere likte dem, hehe. Jeg er sykt dårlig til og forklare, men håper dere forstod hva jeg mente? 🙂 

 

– Hvilken likte du best?

– Hva synst du?

 


 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg