Bilder fra helgen!

heihåå!

 

Har nettopp komt hjem fra en fantastisk helg i Bergen! Men jeg rakk faktisk ikke å legge inn bildene som jeg tok, så di kommer nå! Jeg har også noen innkjøp som jeg tenkte jeg skulle legge ut, men det kommer ikke før senere i uken :-)))

 

Også en ting som er ganske så kjipt er at i morgen så skal klassen på klassetur til ei øy, så må jeg heller til tannlegen i Førde.. fordii at jeg ikke kunne få en ny time, pga at det ikke var ledig. muulig? jeg klikker. haha 😛 

Men her kommer bildene;

 

 

 

 

utsikt fra huset.

 

 

 

 

enda mer utsikt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dette er noen sminke koster som jeg fikk i ett Topp blad!

 

 

 

 

 

Dette var di bildene jeg tok fra helgen. Jeg har også noen på mobilen,  men jeg har ikke lagt di inn på dataen!

 

Hva synest du om bildene?

Hva har du gjort i helgen?

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg