En fin morning!

Heisann søtiser!

 

Jeg sto faktisk opp klokken 8 i dag ;o off, jeg våknet og trodde klokken var 11 elns.. menmen, må innrømme at det er litt deilig og stå opp litt tidlig når du er på besøk, og hører fuglene kvitre, PLUSS at det er fint vær når du våkner og bare kan gå ut og sole deg! arrhh,, det er så deilig! Dette kommer til og bli en bra dag, kjenner jeg. Jeg skal til byen senere med mamma og min tante, og kanskje møte venninden min. Det er noe jeg mangler til jeg skal til syden, så det må jeg kjøpe i dag! haha.. Jeg kommer også til og ta noen bilder senere og legge dem ut, i guess!

Men nå skal jeg hoppe i dysjen, så vi blogges senere. 

 

Hejdåå! 🙂

 

Bildet er funnet på weheartit.com.

 

– Når sto du opp i dag?

– Hva skal du i dag?

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg