Colors.. + kjedelig søndag!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Desse bildene har jeg funne på en side som jeg elsker weheartit.com!  Jeg elsker også farger, hihi..

 

I dag så har det bare vert kjedelig og ikke noe å finne på, men det er vell egentlig ingenting og finne på, på søndager? 

Det eneste jeg har gjort er at jeg var å handlet på søndagsbutikken før i dag, så var jeg bare oss bestemoren min. Jeg har også ryddet rommet mitt, stoolt!  That’s it. Mer har jeg faktisk ikke gjort, men resten av dagen skal jeg bare chille og sikkert se på en film elns. Det er jo skole i morra, 2 uker igjen.. men blir vell egentlig bare 10 skoledager igjen tror jeg? teller vell ikke med helgen. 

blogges senere søtiser! 

 

U smile, I smile..

 

– Hva har du gjort i dag? 

-Liker du også farger? hva synest du om bildene? 


 

26 kommentarer

Siste innlegg