øveøveøve

Heisaaaann!

 

I dag er det faktisk kaldt ute, det blåser en god del også,  så da måtte jeg kle på meg varmere klær! liker det ikke..  men det var sol en liten stund, men så gjekk den vekk igjen! haha. 

Seinere  i dag så må jeg øve til noe som vi skal ha på skolen i morgen, gruer meg! Jeg har ikke fått øvd så mye egentlig, for på fredag så fikk vi et ark der det sto litt om hva vi måtte øve på, så gå hjem og øve. Men det rakk jeg ikke fordi jeg skulle møte moren min i byen! men jeg øvde litt når jeg kom hjem da heldigvis. Så gadd jeg ikke å øve i helgen, da gidder jeg faktisk  ikke å tenke på skole.. hehe. Så daa må jeg øve seinere i kveld. Men det går vell sikkert fint! 

 

På fredag så var jeg i byen og handlet litt, men kjøpte ikke så mye.. kjøpte bare noen sko, og en shorts. 

 

shorts fra cubus!  149 ,-

 


 


Converse sko fra euro sko! 699,-

 

-Hva skal du i dag?

-Har du noe du må øve til?

-Hva synest du om innkjøpet?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg