travel uke..

 

Nå føler jeg at jeg har en travel uke forran meg, på onsdag skal vi nemlig ha matte tentamen! Det må jeg si at jeg ikke gleder meg til, det er faktisk det dårligste faget jeg kan :/ menmen.. får håpe det går fint. Jeg har øvd litt i dag, men klarer ikke å få alt inn i hodet, ha ha! så i morgen får jeg øve mer.  I dag når jeg kom hjem fra skolen så sovnet jeg, var så trøtt, alltid det på mandager.. off! hateit.. I morgen så skulle vi egentlig ha historie prøve, men den ble heldigvis flyttet til mandag.. wii! så da slipper jeg og øve til den i dag. I morgen er egentlig bare en vanlig dag, bortsett bra at vi har ryddeuke. Nå skal jeg egentlig bare chille til paradise begynner, hørte at dennis skulle komme inn igjen? elsk!! 

slenger bare inn noen bilder her jeg 😉

 

Et bilde som jeg lagde en gang..

 

 

 


 

nomnom!

 

 

Ja, herregud! for et vær det var i dag da, jeg måtte bare ta et bilde av dette, haha.. stolene og bordet sto inne i paviliongen, og har tydligvis komt ned på andre terrassen. haha! 

 


 <3

 

hehe

 

ilu! <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg