shortser som jeg prøvde og lage

Heisann! 🙂

 

I går så rakk jeg ikke og blogge, for jeg hadde ikke med meg dataen til hun jeg sov oss! Men nå har jeg nesten nettopp komt hjem fra byen, eller kom vell hjem klokken 3 Ca. Når jeg kom hjem så stellet jeg meg og kledde på meg noen andre klær, så fant jeg ut at jeg skulle lage ferdig di 2 shortsene som jeg ikke ha blitt ferdig med enda, og jeg er enda ikke helt ferdig med dem, men jeg kan no legge ut bilde så kan dere se hvor langt jeg har komt! 

 

Sann ser di ut, men nede i kantene på shortsene så er jeg ikke helt ferdig. Skal sy di mer, sann at det ser mer normalt ut, hehe. 

 

Dette er baksiden på den ene shortsen.

 

Her så skulle jeg prøve og brette opp kantene for og se hvordan de ble.

 

 

Her er den andre, i kantene så ser dere at det ikke ser så fint ut, men det skal jeg fikse på.

 

Noen hjerter som jeg sydde på.

 

Baksiden på shortsen.

 

 

 

 

Ja, så langt har jeg kommet med shortsene, men skal fikse på noe. Det jeg har gjort er å klippe opp buksene som er for små eller som jeg ikke vil ha. Så klipper jeg dem bare opp til en shorts, og gjør det jeg vil med dem, men jeg målte dem på beina mine så jeg kunne se hvor mye jeg måtte klippe. Jeg har klipt opp fra en genser og klippet ut noen hjerter som dere såg på det ene bilde, kan egentlig klippe ut hva du vil og sy det på. Men det som er litt dumt er at jeg ikke har en sy maskin, noe som jeg virkelig ønsker meg. haha! Desse shortsene skal jeg ha med meg til syden i sommer. wii! 😀 Jeg skal også lage flere shortser, såg gjennom kleskapet mitt i dag, og fant en god del klær som jeg ikke vil ha, så hvorfor ikke bare lage noe av det?håhå.. jeg kan legge ut bilde senere når jeg har shortsene på meg. Jeg kan legge ut bilde når jeg har prøvd og laget noe annet! 

Prøv dette du! jeg synest hvertfall at det er litt gøyt :p

 

– Hva synest du om shortsene?

– Har du gjort dette før? 

 

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg