venter på paradise..

hello! 

har ikke fått blogget i dag, vert opptatt :s men jeg kan fortelle hva jeg har gjort daa, når jeg kom hjem fra skolen så gjorde jeg litt lekser som jeg ikke forstod.. såå gjekk jeg en liten tur med hunden. Tok litt bilder også, som dere skal få se. Gjorde vell egentlig ikke så veldig mye tidligere, men har bare ikke fått blogget i dag før nå :/ Så var jeg på brandsøyåsen med søsteren min og broren min, og hunden :p så det var koos! Nå har jeg nettopp dysjet og venter på paradise, spent på hvem som ryker ut! Imenst jeg venter på det, så skal jeg se et program som heter alarm 113, spennende!

Her kommer bildene jeg tok i dag :

 

 

 

 

 


haha!

 

 

 

 

 

 

Dette var di bildene jeg tok i dag, må si jeg får sommefølelse av og se på bildene! haha 😛 håper du likte bildene! 

kommer ikke til og blogge mer i kveld, men i morgen skal jeg blogge, for da skal jeg kanskje sove oss en venninde! så da blir det sikkert mye bilder 🙂

 

– Hvem tror du ryker fra paradise? 

– Likte du bildene? hva synest du om di? 

10 kommentarer

Siste innlegg