09.05.2012

heihei!

I dag tidelig så merket jeg at jeg var litt svimmel, men måtte liksom prøve og dra på skolen for og se kossn jeg ble senere, også hadde jeg overnatting, så da måtte jeg prøve og gå.  vi skulle ha sann Opptur dag i dag også, så jeg tenkte at jeg kanskje ble bedre siden vi skulle vere ute. Vi gjekk fra ungdomsskolen og gjennom lillevannet, og storevannet, og videre inn over. Så det er ikke så veldig langt akkurat, men så når vi kommer opp på barneskolen, så er det litt lenger og gå, for da skal vi opp på brandsøyåsen, så det er litt lenger, men tror vi skulle ha sanne poster, så det gjør det vell litt bedre. Vi fikk også en liten pause der oppe, vi fekk frukt, nomnom! Men jeg sa i fra til læreren at jeg var så svimmel så jeg orket ikke å gå mer. Så da sa hun at jeg bare kunne gå hjem, og her sitter jeg.. er litt bedre nå, men fortsatt svimmel og litt forkjølet. Men håper jeg blir bedre til i morgen, for da skal vi ha tinestafetten, så det blir gøyt! Blogger mer senere i dag 🙂 speeaks! 

 

– skal dere ha tinestafetten i morgen? :pp

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg