komt hjem fra konfirmasjon!

heei søtiserr!  Nå har jeg nettopp komt hjem fra konfirmasjon, litt sent! menmen.. det var no kjekt! tok en god del bilder, så her kommer di.. ;* ( ser rar ut på alle bildene 🙂 )

 


haha, krøller håret mitt!

 


Her såg jeg egentlig ganske rar ut!

 


Her ser dere litt av håret mitt som er krøllet, tok egentlig bare i lengdene.

 


søsteren min.

 


 


hahahha!

 


 


 


rose med navnet mitt.

 


rosee <3

 


 Et bilde jeg tok når jeg kom hjem! 

 

Dette var ikke alle bildene, men resten har søsteren min på mobilen, får se om jeg kan legge dem ut senere, er ikke sikkert jeg har tid men. Men resten av kvelden så skal jeg bare chille med en god film, også skole i morgen jaa.. helga går så fort :/ Har 6 uker igjen på skolen nåå, tror jeg? skal klare det.

Men vi snakkes i morgen! 

 

– Hva synest du om bildene? 



 

 

5 kommentarer

Siste innlegg