blogge oftere!

Heisann, blogger kanskje litt sent, har ikke fått blogget i dag heller. ( er ikke alltid jeg har tid) Men det er fordi jeg har vert opptatt med ting, så viss jeg ikke blogger, så er det fordi jeg er opptatt :s Men skal blogge oftere!

 

I morgen så skal jeg i konfirmasjon til en venninde av meg, gleder meg! 🙂 Må si hun er heldig som har fått av strengen rett før hun skal konfimerest. Pluss at det blir masse god mat og kaaakee! håhå, noe jeg elsker. Skal ikke dit før i 2 tiden, så da kan jeg blogge litt før jeg drar i morgen. Men nå burde jeg vell legge meg, skal opp i 9 tiden i morgen. 

Så vi snakkes i morgen.

 

 

Goodnatt! 



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg