29.04.2012

Tenkte jeg skulle fortelle litt mer om meg selv! Har nettopp fått en venninde til og lage blogg til meg :p koos det da. Har forresten hatt en før, men den måtte jeg bare slette!

Jeg heter Camilla og kommer fra en liten by som heter Florø. Jeg er 14 år, og  har bursdag den 12 Januar 1998. 

Det jeg liker og gjøre på fritiden er å vere sammen med venner, trene osv.. er også ganske glad i og danse og synge.. det er noe jeg liker og gjøre!  Tror vennene mine tar meg som en veldig grei og snill person, men jeg er og kan vere veldig sjenert, hehehe! Jeg liker også å reise, det er noe jeg virkelig liker. Ser frem til sommeren, kan fortelle at jeg skal til Bulgaria, her er noen bilder av hotellet som jeg skal bo på.

Btw, jeg skal ha en spørsmålsrunde senere, så da kan dere få vite litt mer om meg som dere lurer på :)) ( jeg kommer til og si når jeg skal ha den spørsmålsrunden) 


Dette er altså sunset resort pomorie i Bulgaria. Litt dårlig bilde siden jeg tok det fra google. 

-Hva synest du om hotellet?

– Har du vert der?

 

Her er også hotellet, ser ikke ut som samme, men tror det er det :p

Mer forteller jeg senere når vi nermer oss ferien! 🙂 Må si jeg gleder meg vilt tmasse. Kan innrømme at jeg aldri har vert i syden før, hahha.. ganske latterlig! menmen.. 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg