EOS lypsyl- Best i Test.


The evolution of smooth lip balm honeysuckle honeydew 

79.-

Jeg har hørt at denne EOS lypsylen skal vere ganske bra, kom hvertfall på best i test på tv2 hjelper deg! så tenkte jeg måtte prøve denne, så derfor kjøpte jeg den da 🙂 

Q: har du den også? prøv den!


The evolution of smooth  lip balm strawberry sorbet

79 .-

Denne liker jeg veldig godt også!

Q: Liker du denne? har du prøvd den før?

 


Test dem ut, og se hva du synest! Jeg ble hvertfall veldig fornøyd 🙂 

( lukter godt også, hehehe) 


 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg