Årets første

… grilling woho!! I dag så tok jeg og Iben turen hjem til Florø for og grille sammen med familien min, veldig koselig 🙂 varmt nok til å sitte ute også så det er jo ikke feil, tror jeg har fått litt for tidlig sommerfølelse .. uff, tørr ikke få det skikkelig før det virkelig er sommer hehe. Jeg gleder meg hvert fall utrolig mye til det blir skikkelig sommer ute 😀

Jeg har også funnet frem litt klær som jeg skal ha med meg i barnehagen i morgen siden jeg har blitt så heldig og få jobbe der litt nå fremover, spennende! Oppdaterer dere om det etterhvert. Nå er vi akkurat kommet hjem igjen og skal bare slappe av, jeg har en del ting jeg må få fikset til i morgen. Ønsker dere en kjempe fin kveld videre også blogges vi litt senere eller i morgen 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg