dette har skjedd

God kveld, skjønne dere! 🙂 Hvordan går det? Tusen takk for fine kommentarer dere gir meg, dere er best ♥ jeg blir virkelig veldig glad når dere sprer så mye glede til meg hihi, og husk på at dere er nydelige alle sammen ♥ 

Vel, nå har jeg ikke helt fortalt dere hva som har skjedd på jobb fronten i det siste .. så det kan jeg jo gjøre nå. På fredag så ringte det fra en barnehage som jeg har vært interessert i, hun ville jeg skulle komme på ett intervju og hilse på meg .. utrolig kjekt og veldig spennende i og med at dette aldri har skjedd meg før. Så i dag tidlig så var jeg altså på intervju med denne barnehagen, jeg skal ærlig innrømme at jeg var en del nervøs siden jeg ikke har vært borti ett slikt intervju før .. men jeg såg på det som en koselig samtale jeg hehe 🙂 så det gikk virkelig over all forventning. Jeg følte jeg klarte og svare godt på det di spurte meg om også hadde jeg selvfølgelig godt med humør og viste at denne jobben ville jeg ha, og den FIKK jeg !!!! jeg er så takknemlig akkurat nå for dette har jeg ventet så lenge på. 

Nå er det ikke en fast jobb jeg får, enn så lenge. Det er jo i utgangspunktet det jeg håper på og få etter hvert .. nå skal jeg bare være vikar også blir det så klart mer behov senere! I mellom tiden så skal jeg jobbe litt på helsetunet og det er jo midt i blinken for da får jeg testet meg skikkelig i begge deler 🙂 genialt. Så allerede i morgen skal jeg på helsetunet og jobbe der ut uken også faktisk allerede neste uke igjen så skal jeg starte i barnehagen .. så nå blir det mye fremover, veldig rart og gå fra absolutt ingenting til to jobber haha, godt er det også! Jeg er hvert fall veldig motivert nå og gleder meg til tiden fremover! Kommer så klart til å oppdatere dere med hvordan det har gått. 

Så i dag har jeg kjøpt blomster til meg selv for det er jo lov når man har vært så flink og fått til noe man er stolt over , hehe. Nå skal jeg lese litt blogger også slappe av, det har vært en lang dag merker jeg. Ønsker dere en fin kveld videre også blogges vi igjen i morgen ♥

 

6 kommentarer

Siste innlegg