shopping og bursdag

God kveld, vakre dere! I dag så har jeg vært en liten tur på shopping, fikk kjøpt meg noen litt nye plagg .. det er så deilig å unne seg litt nye klær haha… er virkelig ikke ofte jeg reiser på shopping, så denne gangen gjorde det virkelig godt! Jeg kan vise dere innkjøpet i ett annet innlegg om dere vil det 🙂

I dag så ble skjønne søskenbarnet mitt hele 2 år så da var vi også en tur i bursdag selskap til han, kjempe koselig. Nå skal vi spise litt taco og slappe av i kveld, i morgen blir det allerede hjemreise .. skulle gjerne vært her noen dager til men gleder meg til neste Bergen tur som ikke blir så alt for lenge til. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin påske videre også blogges vi i morgen <3 kos dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg