” stolt ” av meg selv + dagen i dag

Heisaaann♥  I dag er jeg faktisk veldig ” stolt ” av meg selv om jeg kan si det sånn? Hehe, er det ikke lov å være litt stolt av seg selv av og til? Joda 🙂 Denne uken så har jeg stått opp fryktelig tidlig for og stille opp på noen møter .. egentlig så burde jeg holdt meg hjemme siden jeg har influensa og føler meg helt elendig, men likevel stilte jeg opp hehe. Noe som gjør til at jeg er litt stolt av meg selv er fordi jeg er så mye nærmere å få en jobb nå fordi jeg selv har stått på, jeg skal på ett lite møte på mandag med denne jobben for første gang så det blir både spennende og gøy! Så hvis dette går som planlagt så får jeg eventuelt jobbe i praksis allerede etter påsken, yey! Mye å se frem til hvert fall og det er absolutt ikke feil♥   

Jeg kom hjem litt etter klokken 12 og har siden det ryddet og vasket litt i leiligheten, for det må til når det er helg og ikke minst påske! Til bursdagen min så fikk jeg jo billett til Julie Bergan konsert av søsteren til Iben, så utrolig snill! Så I dag skulle jeg egentlig på denne konserten ..  men siden jeg ikke føler meg helt i form så må jeg uheldigvis droppe den konserten og det er så utrolig kjipt siden jeg har gledet meg såååå lenge, aarrhh så sykt irriterende! Men satser på å ta det igjen så fort som mulig 🙂 Det blir nok en tur til Florø senere i dag og ligge over der vil jeg tro, men før det skal vi en tur på besøk til familien til Iben og spise taco wiihu!! 

Okei, nå ble det mye tekst her haha men sånn blir det når jeg ikke har oppdatert dere på en stund .. jeg har akkurat varmet meg noen rundstykker og skal få i meg dette før jeg skal pakke litt etterpå. Jeg ønsker dere hvert fall en fin helg og påskeferie til dere som har det♥  vi blogges senere! 

4 kommentarer

Siste innlegg