Interiør i leiligheten – bilder

Heihei, i skrivende stund så er det første gang jeg har satt meg ned skikkelig i dag haha .. så det forklarer grunnen til null blogging i dag, det har gått i ett i dag .. jeg dro ut døren klokken 10 og dro rett til sentrum sammen med søsteren min og der var vi i noen timer før jeg og Iben ble invitert på middag hos di så det var jo veldig koselig! Og for en liten stund siden så kom jeg hjem, skal virkelig bare slappe godt av resten av kvelden for i morgen og resten av uken så skal jeg opp enda tidligere siden jeg skal på noen møter, så denne uken blir hektisk hehe .. like greit 🙂 En fin dag har det virkelig vært.

Men nok om dette, over til selveste overskriften! Jeg har fått knipset noen bilder til dere av litt pynt som er kommet på plass her i leiligheten, jeg synst det er blitt mye mer koseligere nå .. alt er ikke handlet inn enda så tar derfor litt etter litt! Både Iben og jeg er super fornøyd med resultatet, gøy at han liker det sånn jeg har gjort det haha, da blir jeg enda mer glad! Her er noen bilder jeg har tatt så langt

22 kommentarer

Siste innlegg