uken som gikk

UKENS HØYDEPUNKT

Ikke noe spesielt egentlig, jeg tror bare det må ha vært at vi endelig fikk besøk fra Bergen, for det synst jeg er så koselig og kjekt! Så di kom på torsdag og reiste hjem i dag, gleder meg allerede til å reise til Bergen i påsken. 

UKENS TANKE

Å få pyntet skikkelig i leiligheten her med ting som både jeg og Iben liker, det er jo mest hans leilighet så jeg vil jo at han skal få bestemme selv om han sier jeg får pynte akkurat slik jeg vil haha!! Så til uken så skal vi en tur til sentrum og se litt i og med at jeg fikk innflyttnings penger fra mormor, gøy♥ Jeg er veldig glad i planter så håper på å finne hvert fall en som er litt stor som vi kan ha ved siden av tv `en, det synst jeg er så fint.

UKENS KOSELIGE

Var fra da jeg var i sentrum med en venninne og venninnen hennes, det var utrolig koselig 🙂 vi gikk rundt og såg litt i butikker og bare pratet, alltid kjekt å bli kjent med nye mennesker ♥ 

UKENS ANTREKK

Processed with VSCO with f2 preset

UKENS NEDTUR

Været!! eller at det er/har vært så sinnsykt kaldt at det faktisk ikke går an å være ute .. når jeg skulle gå til bussen forrige uke så begynte det å svi på beina mine fordi det var så utrolig kaldt, jeg tror det var rundt 12 – da jeg sto og ventet på bussen, off grusomt haha. Heldigvis er det ikke meldt like kaldt denne uken ..

UKENS TRENING

Jeg hadde egentlig tenkt meg ut å jogge noen ganger denne uken, men så kaldt som det var så valgte jeg heller og gjøre noen øvelser her hjemme .. jeg tok 3×12 med ett par rumpe øvelser, også tok jeg bare noen situps og armhevinger .. det hadde så klart vært mye bedre å reist på trening senteret men da måtte jeg reist helt til Florø siden jeg bruker å trene der når jeg først skal .. jeg vil heller være medlem der enn her i Førde faktisk, hvert fall enn så lenge .. godt mulig jeg melder meg inn her istede etterhvert .. men akkurat nå så gjør det meg ingenting å reise hjem di gangene jeg vil trene der, satser på å få gjort det oftere når jeg reiser hjem, jeg savner det skikkelig hahah!!!! Jeg SKAL bli like flink å trene som før .. jeg er på god vei hehe. 

UKENS CRAVINGS

Mango♥ ♥ ♥ ♥  Jeg har blitt utrolig glad i mango og hver gang jeg er på butikken så MÅ jeg alltid kjøpe med meg en .. jeg tror det er min nye favoritt frukt haha, himmelsk.

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg