jeg er så heldig

Hei igjen, fininger Nå er vi akkurat komt inn døren etter og ha vært å handlet inn mat til i dag og i morgen, i morgen blir det biff så det gleder jeg meg sinnsykt mye til hehe, er ikke ofte man har sånn siden det er så utrolig dyrt. I kveld blir det enchiladas og det er jo nesten like godt det også! Det blir nok bare å slappe av videre av kvelden, jeg kjøpte meg to cider som jeg skal kose meg med hehe det må være lov vel 🙂 

Men til selveste overskriften, i går så fikk jeg noen utrolig fine blomster av moren til Iben med tanke på at oldemoren min gikk bort for noen dager siden 🙁 så utrolig omtenksomt og snillt  herlighet så fine di var!! Og i dag når Iben kom fra jobb så ga han meg en litt forsinket valentins gave, noen fantastisk fine øredobber og ett veldig søtt kort med fine ord! JEG ER HELDIG 

Nå må jeg nesten runde av her siden jeg er så sinnsykt sulten og må få i meg maten som akkurat er ferdig, men vi blogges senere i kveld eller i morgen! Håper dere får en kjempe fin helg videre.

Ahhh, jeg elsker blomster!!! 

snille kjæresten min 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg