morsdag

Heihei♥ og god søndag til dere! Jeg våknet for ikke så veldig lenge siden og skal straks stelle meg litt og få i meg noe mat, for det er på tide haha. I går var vi en tur hjemme hos meg i Florø og besøkte familien min og spiste taco sammen med di før vi reiste tilbake igjen til Førde, utrolig koselig var det hvert fall. I dag er det jo morsdag og fastelaven også faktisk .. så herlig. Jeg og Iben skal en tur på besøk hjem til familien hans litt etterpå før vi skal se fotball kamp senere wohooo!!! 

Jeg ønsker dere hvert fall en fin dag videre også blogges vi når jeg kommer tilbake igjen fra besøk, kos dere♥

Processed with VSCO with b1 preset

fine mammaen min♥

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg