mine favoritt antrekk

God mandag, dere! Jeg har ikke fått oppdatert dere siden lørdag .. som sagt så var jeg ute på lørdag og det var faktisk kjempe koselig så lenge det varte 🙂 Det beste med hele kvelden var nok at Sara og kjæresten hennes overrasket meg på døren og jeg ble sååå sykt glad, gode mennesker♥ Det ble en kveld med vanvittig mye dansing på dansegulvet hahaha tror aldri jeg har danset så mye før, ganske sikker på at det såg ganske dumt ut der jeg sto, men men det er lov i blant hehe. Jeg synst hvert fall det er kjempe gøy å danse så jeg koste meg veldig mye 🙂 ! Jeg tror det blir en liten stund til neste gang jeg orker å reise ut, det tar jo sånn på dagen etter og gjerne flere dager etter også .. jaja jeg skal hvertfall slappe godt av til helgen igjen. 

Men til overskriften, jeg tenkte å vise dere noen av mine favoritt antrekk som jeg har postet på bloggen her tidligere!

Processed with VSCO with f2 preset

 

10 kommentarer

Siste innlegg