det perfekte hjemme kontoret

Hei og god kveld♥ herlighet så tiden flyr, klokken er allerede 20.00 og det er helt svart ute .. gleder meg så vanvittig mye til det begynner å bli lysere ute nå, da får jeg så mye inspirasjon til både blogg og annet. Men til dette innlegget, noe som får meg i litt bedre humør og som gjør meg glad er å se litt på Pinterest for der ligger det så utrolig mye fine og kule ting, alt i fra gode sitater til det perfekte hjemme kontoret hehe .. og det tenkte jeg at jeg skulle vise dere litt nå 🙂 En ting jeg synst er veldig gøy og ha er sin egen arbeids plass hjemme, så når jeg blir eldre og meg og iben har en litt større leilighet så tenker jeg og lage til mitt eget kontor, jeg synst det er så inspirerende og ikke minst smart. 

Jeg har en liten blogg plass her i leiligheten da, så det er jeg glad for 😀 det trenger liksom ikke å være så veldig ” perfekt ” så lenge man kan gjøre det litt koselig med bare noen lys eller lignende. Det er ikke alltid så lett og få det som man vil når man ikke har plassen til det, da kan man heller glede seg til noe i tiden fremover. Så nå har jeg tittet litt rundt på Pinterest og fått veldig mye inspirasjon til hvordan jeg kommer til og ha det når jeg endelig kan få mitt eget kontor♥ Jeg liker jo og ta bilder og drive på .. så derfor hadde det vært perfekt med egen plass til det hvor man for eksempel kan henge opp egne bilder og slik. 

( alle bildene er fra Pinterest )

Som dere ser så liker jeg og ha det veldig lyst, og spesielt med pc `en mot vinduet slik at man kan se ut og mimre litt haha, jeg er også veldig glad i blomster så jeg vil tro at jeg kommer til å ha mye planter og blomstrer også, digger det!! Ahh jeg drømmer meg vekk …. ♥ det finnes så mye man kan gjøre.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg